When I look at you I can see the sadness in your eyes
每當我注視著妳 我彷彿能夠看見妳眼裡那深沈的哀傷
In these desperate times We get pushed and shoved from every side 在這令人絕望的時候 我們抵抗著來自各方面的壓力 I can't love you if you won't let me Can't touch me if you don't try
如果沒有妳的允許 我將不會愛上妳 如果妳不願意嘗試 請不要觸碰我
 I can feel you I know that you're ready to take it to the other side 我能夠感覺的到妳 我知道妳己準備好帶著它到彼岸

Love will keep us alive Let's make the moment right It's now or never
愛讓我們活著 讓我們使這一刻化作永恆 不論是現在或未曾發生過
Love will keep us alive Even the darkest night Will shine forever
愛讓我們活著 即使是最黑暗的夜 也將永遠綻放著光芒
Love will keep us alive Love will keep us alive
愛讓我們活著 愛讓我們活著 Love, love will keep us alive 是愛 愛讓我們活著 When you walk away There's an empty feeling in my mind
每當妳遠離 我的心裡是一片茫然
As the days go by We get caught up in our separate lives 隨著時光的消逝 我們被捲入各自而孤獨的生活 If you need me You know I'll come running Right to you
如果妳需要我 妳知道我會奔跑到妳面前 就在妳身邊 Just give me a sign I won't leave you
只需要妳給我一點徵兆 我將不會離妳而去
We'll make it together And take it to the end of time
我們將會相聚 並且永不分離

Love will keep us alive Let's make the moment right It's now or never
愛讓我們活著 讓我們使這一刻化作永恆 不論是現在或未曾發生過 Love will keep us alive Even the darkest night Will shine forever
愛讓我們活著 即使是最黑暗的夜 也將永遠綻放著光芒 Love will keep us alive Love will keep us alive
愛讓我們活著 愛讓我們活著 Love, love will keep us alive 是愛 愛讓我們活著 Oh, I've got a lot of loving to show you
oh~我有許多的愛想要向妳表白
You know I'd never want to control you
我沒有想把妳永遠攔在懷裡的奢望
I only want to be by your side 我只想一直陪在妳的身邊

I can't love you if you won't let me Can't touch me if you don't try
如果沒有妳的允許 我將不會愛上妳 如果妳不願嘗試 請不要觸碰我
I can feel you I know that you're ready to take it to the other side
我能夠感覺的到妳 我知道妳己準備好帶著它到彼岸
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 desertrose17 的頭像
    desertrose17

    desertrose17的部落格

    desertrose17 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()