skid row~in a darkened room

 

In a darkened room Beyond the reach of god's faith 
在一間黑暗的房間裡 在這裡沒有了神的信仰庇護

Lies the wounded, the shattered Remains of love betrayed 
遍體鱗傷以及虛弱的人們在這裡休息 這裡充斥著被愛情背叛的人們

And the innocense of a child is bought and sold 
孩童般的純真在這裡被收買和被出賣

In the name of the damned The rage of the angels left silent and cold
在地獄的名義之下  天使們的憤怒留下了寂靜及冷漠

Forgive me please for I know not what I do How can I keep inside the hurt I know is true 
請原諒我不知道做了什麼 我該怎麼把真實的傷痛藏在心裡

Tell me when the kiss of love becomes a lie 
告訴我什麼時候代表愛的吻變成了謊言

That bears the scar of sin too deep to hide behind this fear of running unto you 
而罪惡感留下的傷痕恨不得躲藏在這奔向妳的恐懼之後

Please let there be light in a darkened room 
請點燃亮光在這黑暗的房間

All the precious times have been put to rest again And the smile of the dawn brings tainted lust singing my requiem
那些珍貴的美好時光再度進入了冬眠 而黃昏的微笑帶來了腐敗的慾望,它正在唱著我的輓歌

Can I face the day when I'm tortured in my trust  And watch it crystalize while my salvation crumples to dust 
當我的救贖坍塌成為塵土之時我能面對被信任折磨的那一天到來嗎 眼睜睜的看著這一切慢慢的成型 ...

Why can't I steer the ship before It hits the storm 
為什麼我無法在船撞上暴風雨之前把船掉頭

I've fallen to the sea but still I swim for shore 
我已經掉入了海裡可是我仍然努力的朝海岸邊游去

Tell me when the kiss of love becomes a lie 
告訴我什麼時候代表愛的吻變成了謊言

That bears the scar of sin too deep to hide behind this fear of running unto you 
而罪惡感留下的傷痕恨不得躲藏在這奔向妳的恐懼之後
Please let there be light in a darkened room 
請點燃亮光在這黑暗的房間

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 desertrose17 的頭像
    desertrose17

    desertrose17的部落格

    desertrose17 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()